Gosig

Godkväll!
Kände mig mycket bättre efter min rast idag från jobbet och jag tror det var mycket jordgubbarnas förtjänst :-)
Blev genast mycket piggare och yrseln försvann, hade kanske bara lite lågt blodsocker där en sväng.
När jag kom hem var det en smått övertrött Elwira som röjde runt här hemma med pappa som badat henne och precis gjort henne klar för natten, förutom borstat tänderna.
Hon är så söt för hon vet precis vad hon ska göra och i vilken ordning rutinerna för natten är i, hennes favorit ord är nog bada för hon nästan springer till badrummet då :-)

Efter vi lagt Elwira för natten så har jag plockat lite här hemma och ugglat en stund framför tv.n samt plockat upp lite smått och gott från ett h&m paket, bland annat dessa pälsvästar och de är superfina och så mjuka och gosiga!
ska se till att få en bild på dom och lägga upp här. Jag längtar till jag kan ha den i höst och då även kunna knäppa den när magen är borta ;-)

Nu ska jag diska (super roligt) och sedan ta en dusch och förbereda morgon dagen, det blir lite sent här ikväll.
 
ha en fortsatt trevlig kväll!


Fuskpälsjackan från H&M med leoprint, man vill bara gosa in sig i den :-)

Postat av: Rebecka

snygg päls! Idag har jag köpt grejer till Elwrias rum :)

2009-08-20 @ 21:41:23
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ser gosig ut.

2009-09-10 @ 18:56:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: