Godmorgon Fredag!

Sitter just nu i en tyst lägenhet i min morgonrock och jag själv har harit uppe et tag och plockat lite i köket och mina två älsklingar sover faktiskt fortfarande, vilka sömntutor va! 
Rätt mysigt att vara uppe själv såhär innan dom har vaknat, det är inget jag är van vid för vi går alltid upp samtidigt vanligtvis.

Det är strålande sol här i dag med och jag tycker det känns lite som slutspurten av sommaren nu och att näst gång solen kommer försvinna så kommer hösten börja ersätta sommaren för nu är det trots allt redan Augusti, men jag hoppas verkligen på att det blir en strålande månad och är det minsta lilla sol ute ska jag ut och ladda med sol energi :-)

Nu ska jag tassa iväg och väcka mina älsklingar! Önskar en riktigt härlig helg!

Postat av: Mia

Mysigt med lite egentid på morgonkvisten :) Ha en härlig helg!

2009-08-07 @ 11:44:40
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: