Boyfriend style

*Gäsp* det känns som att det fortfarande är söndag idag söndag, har inte fått mycket gjort här hemma idag, bara umgåtts med Elwira och M och mest gjort ingenting just för att jag är så seg idag =)

Jag måste dock göra ett ryck och fixa mig iorning och hinna med en liten runda på stan innan jag börjar jobba ett par timmar idag.
Skulle vilja prova ett par "boyfriend" jeans som jag tror kommer vara sköna att ha långt in i graviditeten just för att modellen är lite slappare.  Ett par slitna tighta jeans har jag suktat efter länge, länge nu, men det är nog mer praktiskt för magen att inskaffa ett par slitna jeans a´la boyfriend style?

Rachel Bilson i snygga boyfriend jeans
Bild
the insider



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: