Trött av promenad

Var ute på promenad M m tidigare idag och han skulle även göra lite ärenden här och där så jag följde med men jösses vad trött jag blev när vi var ute, det bara smällde till. Var ett tag sedan jag kände av den "graviditets tröttheten" nu.
Så jag orkade inte vara ute längreför det kändes som jag hade sömnpiller i kroppen så jag tog Elwira och gick hem och vi båda somnade och sov nästan två timmar.
Vaknade av Elwira och då sken solen här för fullt, det har nämligen varit mulet hea dagen så på med solbrillorna och så gick vi ut en sväng igen och hämtade även Elwiras kavat skor som hade kommit som fick invigas direkt.

Nu har vi ätit och Elwira har hostat en hel del nu ikväll och när vi nattade henne så somnade hon direkt som vanligt men när vi hade börjat äta så vaknade hon upp och var ganska ledsen, så hon fick lite välling och så fick hon ligga i mitten och vi på vardera sida om henne och mysa tillsammans och då somnade hon om igen.
Var längesedan nu som vi låg och myste så eftersom hon får gröt istället för välling nuförtiden.
Hoppas bara inte hostan blir värre och att  det bara var något tillfälligt.






Postat av: Vicki

Ska du åka till mammablogggalan?



Vicki

2009-04-16 @ 20:35:25
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Elin

Ååå jag ÄLSKAR de små mysstunderna, det blir inte så många nu förtiden. Full fart ska det vara mest hela tiden.

Kram

2009-04-16 @ 21:19:36
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: