Pizza behövdes

den här dagen har verkligen försvunnit och varit helt meningslös Har bara mått skit rent ut sagt och mestadels legat i soffan eller sovit. Har inte kunnat titta på  tv eller in i datorskärmen för det har bara försämrat både huvudvärken och illamåendet
Men nu äntligen har illamåendet släppt och jag har fått i mig en pizza som M var också köpte, det var det enda jag faktiskt var sugen på.

Nej sådana här dagar är helt meningslösa, att bara ligga och känna sig som ett kolli, inte kunna göra ett dugg. Det är tur att jag har M som tar hand om Elwira, för idag orkade jag knappt med mig själv.

men nu som sagt mår jag bättre, tjohoo! och har fått krafterna tillbaka, DET betyder mycket just nu.

Pappa kommer hit nu ikväll och ska sova över och stannar över dagen i morgon, han ska få hjälpa till att sätta upp grejerna i hallen och andra saker här hemma hade jag tänkt =)
Ska gå och möta han vid tåget senare, så jag även får lite luft på mig idag, det är inte kul att ligga inne en hel dag.

Elwira har fått sin gröt och sitt kvällsbad här hemma och sussar nu sött för natten, vi är helt tokiga i den där tjejen pappa och jag, man kan liksom aldrig få nog!

Hoppas ni mår bra och önskar en fortsatt trevlig kväll!


Postat av: Nina

Gud, vad gott det såg ut med pizza! Trist att du fortfarande att dagar med illamående :-( Hoppas att morgondagen blir bättre, och då har du ju lite hjälp av pappa också :-) Sköt om dig!

2009-04-14 @ 21:09:30
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: