Ljusare tider och mörkare hy

Det är härligt nu när våren är här för att stanna och det är ljusare tider och förhoppningsvis lite mörkare hy snart ;-)
Den här mamma jeanskjolen har jag skrivit upp på min inköpslista som ett måste. Jag vill ha bruna och bara ben nu! Tillsvidare  får man väl dölja dem med leggings.

Tee- Pour/ Branten
Sandaler- Topshop
Gudiga pilot solisar- H&M
Mama jeanskjol- Asos
Väska med gulddetaljer- H&M

Postat av: RESESNACK.

vilken söt outfit!

Postat av: Nina

Kjolen var skitsnygg! När jag var gravid vägrade jag också att "klä ner" mig. Varför ge upp ett intresse för mode bara för att man har en växande mage? Då är det ju extra kul att framhäva sin lilla kula :-) Ha en skön söndagkväll!

2009-04-26 @ 18:39:53
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 18:46:06
Postat av: Lina

Hej ! Jag är ju i v.31 nu och jag kan verkligen rekommendera den fina jeanskjolen, jag har den och den är både snygg och bekväm ! Har inte köpt en massa mammakläder, men den här kände jag kunde vara bra att satsa på inför sommaren. Har klarat mig med mina vanliga jeans och de flesta toppar hittills, men det har blivit lite svårt att komma i mina vanliga jeanskjolar nu :) (jag trivs så bra i jeanskjol).Ha det gott! MVH Lina

2009-04-26 @ 22:55:40
Postat av: Lina

Hej ! Jag är ju i v.31 nu och jag kan verkligen rekommendera den fina jeanskjolen, jag har den och den är både snygg och bekväm ! Har inte köpt en massa mammakläder, men den här kände jag kunde vara bra att satsa på inför sommaren. Har klarat mig med mina vanliga jeans och de flesta toppar hittills, men det har blivit lite svårt att komma i mina vanliga jeanskjolar nu :) (jag trivs så bra i jeanskjol).Ha det gott! MVH Lina

2009-04-26 @ 22:56:00
Postat av: Erika

Lina: Åh så bra! för jag gjorde en beställning igår =) Den var slut häromdagen, men kom som tur var in i rätt storlek igen

2009-04-27 @ 15:02:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: