Inte bra

Nej jag känner mig inte helt hundra idag heller, huvudvärken sitter i och jag känner mig yr och svimfärdig till och från.
Har bokat en tid hos husläkaren på Måndag så då får han ta en titt på mig och prata lite.
Det är så typiskt att bli såhär när jag börjat jobba igen, känns nästan pinsamt.
Det är vår ute och här ligger jag i soffan och mår som jag gör. Tittar ut genom fönstret och ser att de flesta nu bytt till vårjackor, solbrillorna sitter på var och en och en del sitter och äter glass i solen och jag är inte ett dugg avundsjuk.
M och Elwira ska möta upp farfar lite senare och gå en sväng till hamnen och äta och bara ha det skönt, men jag får nog stanna hemma idag.
Ska sitta här i soffan ett tag och roa mig med laptopen ett tag så länge huvudvärken tillåter.

Hoppas ni har en härlig Fredag och njut för tusan av solen om ni kan! Kramar

Postat av: Malla

Din stackare, det där låter inte alls roligt men bra att du går och kollar upp det. Du måste ju få börja må bra igen... =)

Sköt om dig nu och han en härlig fredag!

2009-04-03 @ 14:37:43
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Nina

Tråkigt att du inte mår bättre idag. Men bra att du kollar upp det snart. Hoppas att du får en bättre dag imorgon, kram!

2009-04-03 @ 19:45:24
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch, det låter inte nå bra. Jag har haft samma symtom men en light variant, för jag har inte behövt vara hemma från jobbet. Huvudvärk som jag ALDRIG har har jag haft till och från lika så illamående och lite "vinglig" i huvudet... Idag mår jag dock bra!

Hoppas att du får njuta lite sol i helgen och att det går bra hos läkaren imorgon!

Kram

2009-04-03 @ 20:35:49
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: