Freshy & Madrid

Var iväg förut och köpte tonfisk till pastasalladen som jag snart ska göra iordning och fick även med mig två nya små lack från Kick´s på vägen hem. Jag älskar korta färgstarka naglar i alla möjliga nyanser. Har kört med beige och ljusrosa varianter nu ett tag men nu saknar jag färg. Så ikväll blir det den röda nyansen från Mavala som heter Madrid, (den är rödare i verkligheten än på bilden)
Rosa i alla kulörer är favoriten nr 1 så ett riktigt snyggt rosa lack köpte jag också. Dock är Mavalas lack inte några favoriter hos mig egentligen, bästa lacken är O.PI och Essie enligt mig.
Ikväll ska det lackas =)

Postat av: Rebecka

Snygga färger!Jag ska med börja med lite färg nu.har ju haft mörkt hela vintern.Kram

2009-04-15 @ 15:49:09
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: