Det säger bara *slurp*

Av någon anledning så sitter jag här med överskottsenergi och det är riktigt skönt, att det inte är slut på energi trots att jag jobbat idag =) Kan ju känna mig extremt trött eftersom jag är gravid, så det är skönt att känna exra energi i kroppen nu.

Choklad har jag ätit aldelles för mycket av hela kvällen (kanske där av extra energin ;-)  Chokladen som pappa kom med då han var här är nästan slut nu, bara lite mörk choklad från lindt kvar.

Det är INTE bra att ha ett litet lager med snask hemma, eftersom jag aldrig kan spara så då ryker allt på samma dag eller som nu, på en vecka. Jag är verkligen usel på att spara, M kan spara sitt i år om han skulle vilja men han har diabetes så han kan inte äta så mycket.






Postat av: frida

Vet hur du känner dig! Jag älskar godis, haha!

Men nu försöker jag bara äta det på lördagar och söndagar, får se hur länge jag klarar det ;P

2009-04-23 @ 21:05:15
URL: http://racke.blogg.se/
Postat av: frida

Vet hur det är, jag älskar godis, haha :)

Försöker bara äta det på lördagar och söndagar nu, får se hur länge jag klarar det ;P

2009-04-23 @ 21:07:09
URL: http://racke.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

nu blev jag allt lite sugen på choklad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: