Donken och bibban

Varken jag eller M hade någon lust med att laga ihop någonting här hemma idag så det fick bli snabbkör på MC Donalds- av alla ställen. Jag är inget fan av donken mat egentligen och äter där väldigt sällan, men idag blev det som det blev och det är ju rätt gott när man inte äter där för ofta. Jag valde Mc Fish & co + sallad och jordgubbsmilkshake till.
Så mycket godare det hade varit med hemmagjorda hamburgare, och gärna grillade utomhus i det härliga vädret!
Många har redan grillat flera gånger i år och jag längtar så tills vi kommer att göra det.
Det är ju ett minus när man bor i lägenhet, att det är ju inte lika trevligt  att gå ut på betongen och grilla som att sitta ute på landet bland vacker natur och äta utomhus och omges av skön natur.

Idag var det familjeträff men jag följde inte med utan M och Elwira gick iväg själva. Idag skulle träffen vara på stadsbiblioteket så när M var där så ringde han mig och frågade  om de verkligen var rätt för det var inte en kotte där.
Så M gick runt med bibliotekarien själv idag och tittade på böcker och fick även en ny bok där. Tillslut dök BVC tanten upp, men inga föräldrar och inga barn. Det var väl bra att någon kom kanske även om M var enda föräldern =)
En gåva från biblioteket

Postat av: Josefine

åh en bok fick inte jag när vi var med familjegruppen på biblioteket. Fin bok!

2009-04-07 @ 19:53:05
Postat av: Elin

Den fick vi också på biblioteksträffen.

Hoppas att du mår bättre och att det inte är något allvarligt som hänt hälsan. Gick det bra hos läkaren?

Kram

2009-04-07 @ 19:56:42
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Cityprincess

åååh ja har den boken från när ja va liten!! hahah :D

2009-04-09 @ 10:24:23
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: annii

Fin bok

2009-04-09 @ 19:42:42
URL: http://annosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: