Vindfleece overall

En sån här overall som finns på polarn o pyret ska jag köpa till Elwira. Syster T har redan förberett och skaffat två stycken till lilla V magen, för det kommer ju vara kyligare när lilla kusinen kommer :-)
Den verkar praktisk och skön och jag gillar att den är luftig och vindtät med. 
Overallen kommer vara perfekt nu när det är något kyligare ute, bara lägga i henne i den här och dra iväg,eller när det blir riktigt kyligt så är det bara att sätta på ett mellanlager också.
Bra att man kan vika ned ärmarna så det skyddar dom små händerna och fötterna lite extra samt att då går den ju använda lite längre, bara sätta på vantar och tossor eller skor på fötterna.
Den här blir nog skön att ligga och mysa i skulle jag tro.

Bild: Polarn o pyret

Postat av: Ingela

PoP gör väldigt bra grejer. Vi ska också köpa vinterkläder till Ida där! :-)

2008-09-17 @ 00:35:20
URL: http://alskadeida.blogspot.com
Postat av: Erika

den där e superfin, kikade på den jag me men bestämde mej sen för en på lindex ist :-)

2008-09-17 @ 14:47:39
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: