Sent

Var nere på stan idag en sväng och gick in och hälsade på några kollegor och chefen idag, mycket som händer när man är borta några har slutat och lite nya ansikten träffade man på.
Varit med M ett tag på fm och gick till posten och hämta lite paket från svenska spel till butiken, det händer saker där hela tiden, och det är kul när det rullar och längtar lite tills jag kan hjälpa till lite mer.
Efter M slutat så gick jag hem o han åkte iväg och köpte lite hämt-mat det blev pasta bolognese & carbonara, klassiskt och gott.
Efter maten satt vi Elwira i babyskyddet och körde iväg till svärföräldrarna, som vanligt slumrade Elwira till i bilen och vaknade när vi var framme, hon har alltid så bra tajming, skulle också vilja somna så lätt som hon när man åker bil!
Det är lugnt och stilla därute nu när ridlägren är slut och alla hästar hyrts ut, då känner man verkligen att hösten är här.
De har jack russel hund valpar därute nu som är så sjukt söta! sist jag såg dom var dom precis nyfödda och kunde bara ligga och mysa, men nu har dom ju vuxigt och dom är så söta när dom har börjat  tultar runt och busa med varandra, man vill ha varenda en! Synd att jag inte har någa bilder att visa den här gången.
Kul att se vissa hästar därute som vuxigt och blivit finare, fast min favorit hade mest blivit lite små fet haha!
M:s syster S och hennes son träffade vi också, och han har också blivit så stor nu lillkillen, han har börjat ettan nu och allt.
Tänk när jag träffade M så var han bara fyra år, nu är han ju en stor kille :) riktigt söt är han, ser ut som en liten beach kille, blont lite längre och vågigt hår, och så bruna ögon, såå söt.

Vi blev kvar ganska länge därute, satt och pratade länge med svärföräldrarna om både det ena och andra, mycket trevligt kväll, men det blev ganska sent och det är jätte mörkt ute nu. Det är hög tid att sova nu *gäsp*

Natti natti!


Postat av: robiN

sv. japp hon är galet tuff :)

2008-09-03 @ 13:40:52
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: