På bättrings vägen

Nu känner jag att jag är på bättringsvägen, har ingen feber längre fast känner mig fortfarande lite klen och yr i huvudet, men förkylningen känns iaf bättre och jag är inte helt "död" längre, bara nästan.
Var ute för ett snabbt ärende på stan igår, var ingen bra ide var helt svettig och höll på att tuppa av när jag kom  hem, men ivarjefall det känns att hösten är här nu, det är kyligare i luften och man går inte gärna utan jacka.
På tal om jacka, Elwira börjar växa ur sin gamla så det är dags att köpa en ny snart, en rosa från P.OP kommer det bli.
Gillar deras modell på jackor samt att de är av bra kvalite och rätt snygga med. Har gått med o P.OP klubben nu, så jag väntar på någon V.I.P kväll snart, skulle vara kul.

Nu ska jag dricka te med citron och hoppas på mirakel.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: