Juicy Edp

Den här söta parfymen med den magiska flaskan bara måste jag få tag på! Och beskrivningen låter ju underbar;
 "En romantisk lite söt doft med vattenmelon, rosa passionsfrukt, vildros, prinsesslilja, créme brulée, vanilj och patchouli" 
Låter lite som en vår/sommar parfym så tills dess borde jag väl lyckas hitta den där någonstas? Finns iaf inte på Åhlens och Kicks här i stan...på nätet finns den lätttilgänglig men man måste ju lukta och spruta på sig lite innan man köper den, för man kan ju inte skicka tillbaka en öppen förpackning... så jag ska leta vidare och förmodligen blir det ett besök i Sthlm för att få sniffa på den.
 Jag hoppas den luktar lika gott som den låter och ser ut att vara.



Postat av: Dress Like a Princess

Då kom du i form vädligt snabbt :) Coolt! Himla fin bild förövrigt :)

2008-09-13 @ 19:09:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: clara

Hej igen. Jag är fortfarande nyfiken på alla som har barn, för jag är så sugen så det finns inte:) Hoppas att det är ok att jag frågar frågor? JAg och min pojkvän har precis bestämt oss för att börja försöka få barn. Vi är 21 och 26 år gamla och har varit tillsammans i 4,5 år. Vi ska börja leta större lgh nu och sen "kör" vi. Allt är liksom jättebra, men att ha gjort detta valet och bestämt känns så himla pirrigt, och jag tänker på utbildning och jobb och så.. men allt löser ju sig. Jag är också lite "orolig" för hur tex. min mamma ska ställa sig till detta. Har du lust att ge mig lite feedback eller berätta hur allt var för er? MYCKET tacksam för svar (helst på mail..om du pallar). Clara

2008-09-13 @ 20:49:12
Postat av: Erika

Klara: Jo jag kan dra iväg ett mail till dig, men jag kan bara tala för mig själv alla är vi olika och man kan bara veta själv när man är redo för barn eller ej. /Erika

2008-09-13 @ 20:55:32
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: