Helg

Fredag idag och stämningen har infunnit sig här hemma. Varken jag eller M orkade laga någonting så vi beställde en varsin stenugns bakad pizza och M slukade sin på två röda medan jag knappt hunnit få i mig två bitar.
Kan ju inte vara bra att äta så fort! Elwira kan också vara glupsk hon vid tutten, sätter  nästan i halsen ibland för hon äter för snabbt, hoppas inte hon kommer äta lika fort som M kan göra ibland när hon blir äldre.
Man ska ju tugga ordentligt och dricka mellan tuggorna sägs det ju.

Ska se på film här i kväll, den där nya med Angelina Jolie & Morgan Freeman bla i rollerna, vad är det den heter nu igen? just det "Wanted" den verkar vara riktigt bra.
Och om jag orkar ska även kolla på den animerade " Wall-E" som verkar vara ur mysig.  
Jag älskar animerade barn filmer, trots att ingen av de nya slår de gamla klassiska Disney filmerna som Snövit, Törnrosa ja alla de där gamla favoriterna man såg när man var liten, men som är lika bra idag.
Önskar jag hade varenda en i en stooor samlings box.

Nu är det först dags för en dusch, köra skrubb från topp till tå, ta bort gamalt nagelack och sedan krypa i mysdressen, då är jag redo för en film kväll och massa godis så klart ;-)

Trevlig helg!

Postat av: Caroline

ja koftan e helt underbar... har veckan varit bra annars?

2008-09-19 @ 20:24:36
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja nu skall jag bara ta det lugnt och slappa

2008-09-19 @ 20:39:45
URL: http://confashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: