Fyra favoriter

På Lindex kan man göra bra köp för en lite mindre pengar och det är min favorit "budget" kedja till baby jag tycker dom håller bra efter många tvättar och har alltså rätt bra kvalitet. Framförallt kläderna i "Fix" märket som finns där är dom absolut bästa.
Deras mönster på bodys och dylikt är ofta roliga och fina och det är snygga till jeans och kofta.
Lite osäker på om utbudet till baby för killar är lika bra som till tjejer dock? men det har förmodligen blivit bättre även dom.
Och det som är bland det bästa med lindex är att man kan beställa från deras hemsida fraktfritt om man hämtar ut plaggen i någon av deras lindex butiker, man väljer själv vilken, älskar det!
För alla plagg hittar man nämligen inte alltid i butikerna, så då är det toppen att kunna klicka hem dom.
Som dessa tre fina bodys och den söta pyjamasen, de finns inte i butik här hos oss just nu. Bamse är en av mina favoriter, läste den tidningen som barn och fem myror är fler än fyra elefanter har väl ingen missat!




Bild: Lindex Shop Online


Postat av: Eight Deadly Sins

Åh, så söta :D Älskar den med Fem myror-mönstret! Ha en härlig söndag :D

2008-09-14 @ 17:32:30
URL: http://eightdeadlysins.blogg.se/
Postat av: melina

söt blogg :)

2008-09-14 @ 18:34:19
URL: http://milinah.blogg.se/
Postat av: jama

I love Lindex!! Och det är typ enda barn-kedjan i klädväg som finns här i lilla hålan. Men hellre dem än HM, när det gäller barnkläder iaf. Såååå mkt coolt numera!!



Tack för kommentar om min sötis :)



Din är inte så illa hon heller!

KRAM!

2008-09-14 @ 19:52:12
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: melina

hehe nää hemmagjord pizza är ju inte helt fel! hur gott som helst ju! :)

2008-09-14 @ 20:34:44
URL: http://milinah.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej igen.

Självklart har du rätt i att alla är olika, och det är inte alls så jag menar. Jag är redo till 110% men det är bara pirrigt och tanken på vilken förändring (underbar sådan) det kommer bli som liksom... får mig att bli lite smått nervös. Positivt alltså. Jag vet inte riktigt vad jag vill höra, kanske bara att någon säger "Do it!" :) hehe.. Jättefina bodys förresten! Skön söndag ni verkar ha haft! /Clara

2008-09-14 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: