Förkylt

M har klagar på halsont i några dagar nu och nu har han blivit förkyld och nu har lillan röda ögon öch röd näsa och nyser och snorar hon också. Själv har jag grymt ont i halsen, så det är väl en tidsfråga innan min förkykning bryter ut på riktigt.
Jädrans typiskt att vi gått och blivit sjuka nu, fast det är ju sådan tid nu tyvärr. 
Och jag som skulle åka till Nkpg i morgon var det planerat och träffa Bente som ska ha Me & I kläd party, så typiskt!
men men, det känns bäst att stanna hemma så vi får kurera oss så vi inte smittar andra.

M o jag har några paket på posten som ska hämtas ut, så nu ska vi åka iväg.Sen ska jag läsa nya mama i soffan och ta det lungt, vika tvätten också sen blir det en lugn dag, mer orkar vi inte.

Bye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: