Febrig

Nej jag känner mig inte bättre idag, hade feber i morse och den sitter i än, inte så konstigt att jag känner mig lite halv yr.
Huvudvärk har jag haft hela dagen och sovit till och från. Tur att inte Elwira är inte lika dålig som jag, nyser gör hon men verkar pigg för övrigt.
 M:s förkylning har försvunnit, förstår inte att han kan bli förkyld och sen är han bra igen efter typ två dagar medan en annan får dunder förkylning som aldrig släpper och nu med feber på köpet.
Äter i varjefall ordentligt och försöker få i mig mycket vätska, trots att jag inte känner någon smak på det jag äter, ja det är et fenomen som alltid händer när jag blir förkyld känner aldrig någon smak då, alltid lika underbart..

Mina enda krafter har gått åt till att göra färdigt en lista som jag tänkte lägga ut här åt min syster strax.
Listan jag själv aldrig skulle klarta mig utan.

Ska först se klart på kalla fakta nu om Arboga tragedin.

KRAM





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: