I-lands problem

Har plockat och rensat med mina och Elwiras kläder här hemma idag, jag rensade mycket innan vi flytten men idag var jag lite striktare än sist. vill lägga ut några anonser på blocket/tradera med, så man blir av med det man inte har någon användning för.
Nu har jag sorterat ut alla lillans utväxla kläder och lagt dom i små vikta högar med respektive kjolar, bodys med kort/lång ärm, byxor, strumpbyxor, pyjamasar, små strumpor och strumpbyxor samt hängt upp alla klänningar och ytterkläder i en garderob.
Så nu har man koll igen på vad man har och inte, kan ivarjefall konstatera att Elwira nästan har för mycket kläder i storleken som hon har just nu. Ifall man man ska köpa något nu så får det bli i kommande storlek nästa gång.
Jag skulle vilja ha en miniatyr- klädstång till henne, undra om det finns?  

Vilket härligt väder det varit också, var så skönt när vi var iväg idag för några ärenden. Trots att det är kyligt i luften så känns det som solen värmer. Värme i kropp och knopp i varjefall :-)

Åh vad jag skulle vilja se på tv ikväll, ja för det är lättare sagt än gjort- vi lämnade kvar vår gamla tv i gamla lägenheten där M:s syster har flyttat in nu eftersom vi tänkt fixa en ny efter vi köpt ny soffa. 
Vi har inte riktigt bestämt oss för vilken soffa det ska bli heller så det är vårt I- lands problem just nu...
Hade gärna velat sett Bonde söker fru som börjar nu ikväll, eftersom det är en vän till M:s familj som är med där den här säsongen. Men man kanske kan kolla via datorn? Måste kollas upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: