De oskyldiga liven

Här har vi precis kommit hem och lilla hjärtat hade somnat i vagnen, hon är så underbart söt och mitt hjärta smälter varje gång.
Jag och M halkade in på ett spår ang pedofiler och slank in på den hemska händelserna Arboga-morden och tyskan. Usch jag avskyr att prata om sånna hemska saker men hursomhelst så blev det så, jag tycker det är extremt jobbigt att höra om sådant, men tycker så klart det är bra att allt sådant uppmärksammas.
Att vara mamman och pappan till de mördade barnen Max och Saga måste vara det mest hemska händelse som kan hända ett par föräldrar, att ens barn blir mördade det är så sjukt att man inte finner några ord.
Och att klara av att gå vidare i livet när något sådant har inträffat, det kan man inte förstå hur man lyckas med. Och den idiotiska människa/människor som la ut bilder på nätet på de mördade barnen! hur sjukt är inte det? Och när föräldrarna vädjar om att ta bort dom men inte gör det! hemska hjärtlösa människor...
Jag skulle aldrig kunna förlåta mördaren och skulle inte för en sekund tveka att knäppa den personen rätt av, trots att jag skulle hamna i fängelse så skulle det inte göra mig ett dugg för om ens barn blivit mördade så skulle det inte finnas något att leva för längre. 

Kan inte förstå hur man kan göra något hemsk mot en liten oskyldig människa som knappt börjat sitt liv? Och inte ens kan försvara sig och inget ont gjort.

Usch nu börjar jag nästan gråta igen, varför ska jag skriva om sådana hemskheter? mitt hjärta klarar ju knappt av det.
Måste gå in och pussa extra mycket på vår lilla darling som sussar så sött för natten.


Postat av: Malla

Åh, vilken sötnos. Vart har du köpt hennes jacka?

2008-10-21 @ 23:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Therese

så skönt det ser ut!

2008-10-22 @ 09:31:02
Postat av: Bente

söt hon är lill sessan då :) hoppas vi ses snart

2008-10-23 @ 11:53:25
Postat av: Erika

Bente: ja det hoppas jag också! =)

2008-10-23 @ 12:29:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: