Strumpisar till lillan

Blev påmind om att jag köpt dessa strumpbyxor till lillan för någon månad sedan och plockade fram dom igår och tittade på dom och det står att storleken är 6-12 månader, men hon kanske kan ha dom nu? Har köpt ett till par rosa minnie också, men de verkar ha försvunnit i flytten, men de kommer väl fram.
Ska ta och tvätta upp ett par idag och prova. De verkar vara jättebra kvalitet på dom, och jag hoppas de inte kommer bli noppiga direkt.
Vita strumpbyxor använder jag mycket men jag tycker det är svårt att hitta några med bra passform och bra kvalitet´.
Har provat strumpbyxor från H&M och lindex men de hade inte så bra passform. Och de som används nu kommer från NowaLi och sitter jättebra, men blir noppiga efter bara någon användning.
Så nu hoppas jag att de från Trumpette ska vara riktigt bra, och de har dessutom halksula som blir bra när hon blir lite äldre och även nu för då kommer hon få bättre grepp när hon ålar runt, för ibland spjärnar hon emot med fötterna.



Från Babyshop


Postat av: Kristin

Det är ju jätte bra att det är halksula på dom, precis vad jag har letat efter till min tjej!

2008-10-16 @ 15:56:46
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Erika

dom vita har jag till nellie o jag tycker dom e jättebra! sen har jag nåra från pop också, dom e också jättebra :-)

2008-10-16 @ 20:22:31
URL: http://maaama.blogg.se/
Postat av: Malla

Måste få höra vad du tycker om dom senare. Jag har varit sugen på att klicka hem några till min tös också, men har låtit bli eftersom jag inte vetat om dom är värda sitt pris eller ej... kanske får det bli ett köp...

2008-10-17 @ 00:16:47
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: