Single Ladies

Jag bara älskar Beyonce:s relativt nya låt men jag hade inte sett videon tidigare men nu är jag tagen av hennes moves(igen) föressten man kanske ska man kalla henne Sasha Fierce nu, för nu hade hon väl bytt namn..?

Vilketsom så är videon HELT galet bra och het, älskar koregrafin och man blir så glad av den för den är så skön! och vem börjar inte skaka på rumpan när man ser och hör den? Jag som är relativt nyvaken kommer igång med dagen till den här :-)
spana in den HÄR 


Postat av: catya

jag gillar henne men har fått en överdos av henne tror jag, hennes image gör mig less, too much liksom



Lil rain heter artisten och låten heter adore you

men det finns flera mixar av låten



puzz

2008-10-27 @ 10:56:23
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: