Rubbad sömn

Konstiga drömmar har jag haft i natt och sovit sisådär hann knappt lägga mig förens lillan vaknade och ville äta lite, men det var ju inget konstigt med det, eftersom det händer då och då nu för tiden och så somnar hon alltid om på direkten så. Men sen direkt efter jag precis somnat så börjar det pipa om den där jädrans brandvarnaren, tror den låter så när batteriet måste bytas så jag fick masa mig upp och ta loss dom.
Sen tog det ett tag innan jag kunde somna om, det måste ju vara det värsta som finns när man blir väkt precis när man det är som skönast när man precis håller på att somna!
Sen har jag drömt skumma drömmar hela natten och vaknat till och från så idag är jag inte direkt jättepigg.
Har lust att gå och lägga mig nu och sova några timmar extra men det har jag inte tid med nu, ska strax iväg här innan lunch.
Fick en avi från my first room idag, ska bli kul att se innehållet :-)

Hoppas ni får en bra dag!



Postat av: Therese

Fy för pipande ljud från brandvarnaren på natten.

Men det är ju bra att den funkar, bara att byta batterier :)

2008-10-13 @ 12:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: