Prinsess flaskor

Dessa två nya flaskor beställdes förra veckan, de finns bla på babyshop men där var den lilla slut så jag gogglade mig till företagets egna hemsida, elodie details och där kostade endast 29:- för frakten, oavsett hur mycket man beställer, så det var ju najs.
Leveransen var dessutom turbosnabb, hem i brevlådan på bara en dag. Gillar den tydliga måttanvisningen, perfekt för mig om jag inte har linserna på *hihi*
Kommer förmodligen beställa mer därifrån, för fina flaskor vill man såklart ha. Skulle vilja ha en extra lyxig från burberry eller dior med, men måste ha lite basic först.

 
Från Elodie details

Postat av: Bente

dom har jag med... har du sett hakklappen och nappen med :)

2008-10-27 @ 16:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: