Nybadad & inlindad

Lite bilder från kvällen då Elwira precis badat, lilla nakenfisen inlindad i super gosigt baby badlakarn från Skärvik.
Sen var det pyjamas på, mys med mamma o pappa i våran säng, sedan stoppas om i spjälsängen och godnatt puss som gällde. De vanliga kvälls rutinerna med andra ord.

*Gääsp* dags för en annan att sussa också, klockan är alldeles för mycket och i morgon ska vi iväg och måste gå upp skapligt. Ska bara ta en nattmacka först. Ska bara och jag ska bara sa Alfons Åberg, nu ska man sova ;-)

GOD NATT!



Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Ja det gör ju det, dock vet jag inte vad det är för färg:P kanske blri så igen nångång :)

Sen ser ju håret så himla fräsch ut också :)

2008-10-22 @ 09:14:58
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Therese

Oh lilla sötnos, hur kan nåt vara så fantastiskt...

Tips på orkidé skötsel...hrmf. Alla gamla tanter tycker jag säger att man ska vattna dem sällan, typ en ggn/vecka, låta rötterna stå i vatten. Själv går jag efter hur en gammal herre skötte sin orkidé som är den absolut finaste jag sett. Han lät den alltid stå med rötterna i lite vatten, det funkar finfint för mina.

2008-10-22 @ 14:36:46
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: