Nu kör vi

Förra veckan in skaffades den snygga dammsugaren jag kör med på bild, har suktat efter den ett tag men tillslut insåg jag att det faktiskt är ett bra köp, den står och är alltid redo att snabbstäda med.
Fick användning för den när familjen var här i helgen då det dalade ned lite träflis när han höll på och sätta upp mina gardiner.
Och så idag- spillde ris på köksgolvet och lägg märke till att jag faktiskt matchade dammsugaren med mitt linne idag *haha*
En vanlig dammsugare köptes idag, för vår förra var från stenåldern. Och vilken skillnad det var att dammsuga med den här mot den vi hade! Liten, stark samt tystgående är den dessutom om man inte drar på full effekt då.
Båda dessa är från electrolux och jag är riktigt nöjd över bägge.


Postat av: Sofia

Jag kan lova att jag kände mig som en kokt spagetti under passet men nu efteråt känner jag mig mer som Xena Hahaha. Jag hade skitkul i alla fall, så det här kommer jag att fortsätta med, helt klart!

2008-10-27 @ 21:56:52
URL: http://vildvittra.net
Postat av: Fru Evelina

kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en snygg lila skinnväska värd 799 kronor!

2008-10-27 @ 22:11:00
Postat av: Johannes Schander

Att ha en snygg damsugare är ju bland de viktigaste!



sv: okej.. ska inte sno den. Men ska helt klart leta liknande!

2008-10-27 @ 22:59:51
URL: http://schandermedia.se/
Postat av: Rano

Sv ; Åh så typiskt :(

2008-10-27 @ 23:32:54
URL: http://liiveyourdreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi skulle också behöva en smdig liten dammsugare som man lätt kan ta fram. Du får berätta vad du tycker om den när du använt den ett tag!



Har ni köpt terränghjul till er Bugaboo och var i så fall? Vi tänkte köpa det och kollar runt på lite olika ställen, kan man spara en slant genom att klicka hem dem från nätet så är ju det toppen!

2008-10-27 @ 23:36:25
Postat av: Ingela

Det var jag som frågade om Bugaboo-hjulen, glömde skriva i mitt namn! :-)

2008-10-27 @ 23:37:21
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: