Nu du bloggen!

Nu så har jag ny kamera och allt, så nu fungerar allt som det ska. Har köpt en Sony Cyber shot den här gången.
Haft värsta kamera problemen den senaste tiden, först gick min supersnygga rosa Kodak sönder, eftersom jag klantig som jag är tappade den i backen. Sen köpte jag en Rosa Fuji, men var inte helt nöjd med den, så den såldes.
Sen fick jag låna mammas Cyber shot ett tag, men sen var hon tvungen ta tillbaka den och sedan dess har jag varit kamera lös ett tag, men nu så! Köpte samma som mamma och syster T har, eftersom jag tycker den är bra.
Bägge har den i rött, så jag valde den guld-aktiga så de inte förväxlas vid besök :)
Fodralet i tyg/skinn är grymt läckert bara det- så nu är jag glad igen! Har saknat att fota, och speciellt ta bilder på Elwira.
Och nu ska jag försöka bli bättre med dagens outfit bilder i riktigt blogg-anda ;) och övriga bilder också såklart- jag älskar ju att fota.

Så nu blir det mer bilder i bloggen! - yipiee ;-)



Postat av: Anna

Det är roligt att fota, kul att få se lite outfits=)

2008-10-12 @ 12:01:46
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: