Comme des Garçons på hemsidan

Har kikat lite på Comme des Garçons kollektion på H&M:s hemsida och man blev ju inte direkt jätte fascinerad
Mycket prickigt och ganska flummit mode. En små prickig cardigan tyckte jag var fin, men frågan är om man inte kommer tröttna rätt fort på den.
Den omtalade volang klänningen för "saftiga" 2998:- tycker jag inte är värt priset för den är inte helt wow.
Finns en annan klänning för 998:- som man skulle vilja kika närmre på, men det är nog heller inte pristvärd...
Njaa ingenting man kommer rusa till i alla fall.

Accessoarerna var inte direkt något att hänga i julgranen, skulle vara hatten då. Och så finns det en parfym med, vet dock inte om det är till dam eller herr, förmodligen unisex?

Herrkollektionen tyckte jag bättre om, fanns snygga kostymer samt skjortor, en enkel tröja samt en trenchcoat som var riktigt snygg faktiskt. Så om jag var kille så skulle jag nog be ge mig ut efter trenchen för 1498:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: