Utmaning igen

Har blivit utmanad av Ingela

Plagg: Strumpbyxor, jeans eller kjol nedtill och upptill blir det oftast det enkla som gäller.
Färg: Svart nedtill och upptill gillar jag det mesta i färg väg just nu, inte för skrikigt bara
Ytterplagg:Med pälsjackan och skinnjackan har jag klarat mig rätt bra på nu tillsammans med extra kofta, vantar och halsduk, men på mornarna och kvällarna åker ibland dunjackan på 
Frisyr: Mest utsläppt eller knut
Skor: Älskar höga klackar! men varierar med mildare klackar som är lite lägre och promenadvänliga.
Accessoarer: Halsduk, skinnhandskar och armband samt pärlörhängen varje dag
Vill-ha-plagg: Pälsjackan från H&M trend som ska komma i butik nästa vecka(!!) och mer undies
Trend jag ogillar på mig själv: Nördbrillor, Velour & sammets plagg

Jag utmanar alla som vill =)

Postat av: Karin

ogillar och nördbrillor, inte alls min stil:)

2008-11-08 @ 13:24:35
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: