Eftermiddags mys

När Elwira ville ta sin eftermiddags lur så gick jag med henne till våran säng och låg och busade lite och myste, så himla skönt.
 Vi låg och myste och jag "masserade" henne på ryggen och hon låg på mage med huvudet på sidan och njöt i fulla drag. Sen somnade hon och jag, helt otippat att jag somnade för jag kände mig inte speciellt trött- men det var skönt att sova en stund faktiskt. Vaknade av att jag fick Elwiras arm i ansiktet när hon vände på sig, så jag gick upp men hon ligger fortfarande och sover så sött.

Måste ha en liten mode show med Elwira sen också, för i morgon ska hon nämligen på 6 månaders fotografering i en ateljé´, bestämde att vi går till samma ställe där jag tog mitt porträtt på gravid magen.
Har ingen aning vad jag ska sätta på henne i morgon, men hon är ju söt i allt så det blir nog inte så svårt, eller jo det blir visst svårt att välja outfit...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: