Bälte till västen

Ett snyggt bälte i midjan har jag haft i tankarna tidigare men det glömdes bort. Blev nu påmind när jag såg den här bilden från Louis Vuittons höst visning från i år.
Min pälsväst (fusk) är rätt stor och bylsig vilket jag gillar men ibland känns det som något fattas och ett brett bälte i midjan skulle sitta fin fint.
Gillar den varianten med nitar längst upp till vänster bäst, men så klart var den slut i min storlek, får se om jag beställer något från asos, måste först ta en liten snabb runda på stan och se om jag hittar något finare.

Postat av: Ingela

Ja tänk om alla hade god handhygien och spritade händerna, då skulle det nog inte spridas så många baciller?! Vi har också den där handdesinfektionen. :-)

2008-11-12 @ 18:23:28
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Karin

jättefina.. jag är så dålig på att både köpa och bära bälten!

2008-11-12 @ 20:01:50
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: