Vilken härlig dag!

Ahh jag har verkligen fått SOVA i natt, var ett tag sen jag sov såhär mycket =) lillan sov 6 timmar i natt, det har hon iofs gjort tidigare, fast sen somnade hon om och sov 3 timmar till, så det var verkligen behövligt just nu.
 Så vid 06.00 i morse vaknade hon och fick mat, sen sov vi vidare till 9 i morse, härligt med sovmorgon! har varit extra trött nu i några dagar, så nu fick jag igen lite viktig sömn.

Snart kommer mamma & pappa hit i några timmar, de skulle ta med sig mat också sa de, lyx att slippa tänka på det. 
M och hans familj har köpt en kvartersbutik här i stan som håller på att renoveras och inredas för fullt just nu, var själv där härom dan och det blir verkligen skillnad med nytt fint terrakotta golv, glaserad träpanel i vitt, älskar det ljusa!
Allt är i stort sett klart i butiken sa det, sista som är kvar är att kassa apparaten ska installeras och även kassabänken göras klar. Kommer bli jätte fint! Så nu blir det mycket jobb för min kära M, passar han perfekt, att vara egenföretagare. Bra att vi kan ta med Elwira dit också, de ska göra ordning ett rum som man kan ha dator, tv, soffa, och så ett babygym och övriga leksaker till henne där, så det blir perfekt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på mamma och pappa.

Postat av: Evelina

Härligt att du fick sova iaf :)

2008-07-02 @ 10:47:25
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Bettan

Haft en trevlig dag?

2008-07-02 @ 20:29:08
URL: http://www.mindacool.se
Postat av: Number nine on Melon Lane

Lyxigt med sovtimmar. Bara att njuta...

2008-07-02 @ 21:05:15
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: