Blev utmanad ...

  • Blev utmanad av Maria

    1. Beskriv reglerna
    2. Svara på alla frågorna
    3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
    4. Be dem läsa din blogg.
    5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

    Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
  • Gå en promenad
  • Beställa linser
  • Hämta paket på posten
  • Kolla efter ammningsbh
  • Köpa kräftor



    Vad gjorde du för 10 år sedan?
    Då var jag 12 gick i skolan, umgicks med kompisar och hängde mestadels i stallet.

    Vilka platser har du bott på?
    Född och uppvuxen i Norrköping, bodde nästan ett år nere i Åhus och jobbade med hästar. Nu är jag bosatt i Västerås.


    Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
  • Ta med hela familjen och flytta utomlands! USA skulle det nog bli.
  • Bosätta mig i en fet villa, kanske en strandvilla? =)
  • Investera pengarna i något vettigt företag som kan hjälpa människor i kris.
  • Starta eget företag 
  • Shoppa shoppa shoppa!

Jag utmanar: Bente, Therese , Angelica , Ahren , lillefots, Alexandra


 


Postat av: Therese

Kul, ska ta tag i utmaningen senare, nu jobba!

2008-07-20 @ 10:22:43
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: L :]

Jag svarar på utmaningen senare ;)

2008-07-20 @ 12:00:12
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: