Måndagen

Ny vecka och nya tag =) Idag har jag redan hunnit med att käka en regäl frulle, myst med lillan o M, gått och pantat och handlat, tvättat och nu så har jag en smulpaj med äpple och kanel i ugnen =) Och klockan är inte speciellt mycket, ibland får man mycket gjort på kort tid!
Lillan och M har slocknat som två ljus, ser väldigt skönt ut måste jag säga, skulle gärna vilja göra detsamma, fast jag är inte alls trött.
En del blir utmattade av värmen, som min mamma exempelvis hon gillar inte när det är för varmt som nu ute, men jag trivs som fisken i vattnet, har inte varit ute för mycket i solen så jag är inte heller helt mättad.
Till lunch åker vi ut till svär föräldrarna och äter lunch och så ska jag ska fortsätta njuta av det vackra vädret!

 update, här är min paj ;)

Postat av: Mamma Jessica

haha ja jag är en riktig badkruka ;D Om det inte är behagligt varmt så :)

2008-07-28 @ 12:18:59
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: A H R É N svarar:

Oj, den tiden hade jag inte alls gjort mycket...men det är ju semester så jag ska inte få ångest =)

2008-07-28 @ 14:18:06
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: