Kluriga texter

Produkterna från Anatomicals gillar verkligen jag, älskar deras kluriga och roliga texter på alla deras produkter och de är trevliga att ha i badrumsskåpet just för deras coola texter.
De jag provat luktar riktigt gott och fungerar fin fint. Speciellt gott luktar våran hand tvål med texten "hand of hope and glory" Luktar himmelskt!
Har även två neccesärer därifrån, en till mig och en till M, de följer alltid med när vi åker iväg.De är toppen eftersom det är sånna man kan vikea ut och kan hänga upp.
Tycker deras produkter är jättebra att ge i present, jag har provat och produkterna var uppskattade.
Skulle gärna vilja ha pumpflaskan med texten " you need a blooming shower" hittar den dock inte på någon svensk sida tyvärr. Accessora har lite av Anatomicals produkter


Postat av: CandyBag

Hej! Sminkbordet du frågade om finns i vår butik CandyBag på Nytorgsgatan 23B i Stockholm... Välkommen!

2008-07-31 @ 14:58:32
URL: http://www.candybagshop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: