Höst 2008

Nu har jag precis gjort en liten lista på vad jag vill uppdatera min höst garderob med, jag inspireras av höstmodet överallt just nu.
Trots att det är högsommar värme här i Sverige just nu och vädret är helt underbart så tycker jag det är kul med den kommande mode säsongen, med nya fräscha plagg.
Hoppas verkligen att sommarvärmen håller i sig ett bra tag till, och höstmodet känns ju lite avsiktligt just nu men när hösten snart kommer krypande så är det skönt att ha lite koll på vad jag vill bära när det blir en kyligare årstid.

Jag vill sätta på mig följande:

  • Någonting i spets, gärna en blus
  • Korta skinn handskar
  • Kavaj, gärna något längre
  • Jeans med 80-tals slitning
  • Bruna skoletter
  • Stövlar med platå
  • Skinn kjol med högre midja
  • Skön lång kofta
  • Strumpbyxor i mörklila och svarta med mönster
  • Svarta chinos
  • Pälsväst
  • Ridinspirerade byxor med veck och fickor upptill som smalnar av nertill
  • Rutig blus alt skjorta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: