Yankee Candle

Lite lyxigare doftljus tycker jag jättemycket om och det finns ju en hel del sånna att få tag på, men de kostar en slant.
Men de billigare varianterna brinner inte lika länge och luktar oftast plastigt. En kompis till mig hade en gång ett stort ljus från Yankee candle och det luktade underbart och brann länge, länge.
Ville köpa ett ljus men kunde såklart inte bestämma mig för vilket det skulle bli så jag beställde 12 st små värmeljus av samma märke, som "doft prover" så nu har jag lite att prova så jag sedan kan beställa ett stort ljus :-)
Har redan fastnat för cinnemon, fresh cut roses och  Crème brûlée men jag gillar faktiskt de flesta så det här blir svårt att välja något  enstaka.


Svårt att ta bild på dom, men der goda ut i verkligheten, nästan så man vill smaka en bit ;-)
Ljus från Amorina


Postat av: tildamilda !

älskar doftljus xD

2008-12-04 @ 22:42:44
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: mia dh

Håller med,speciellt med doften, var inne i en inredningsbutik som hade dyrare varianten av doftljus och blev helt kär i doften, måste gå tillbaka och köpa de ljusen. Ha det gott.

2008-12-04 @ 22:48:29
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: