Redan 4:e advent

Tänk vad tiden går fort! Elwira har redan hunnit blivit 7 månader, det är redan fjärde advent och snart är det jul! Och för oss blir det jul redan den 23:e eftersom vi kommer fira då. Ja tiden bara rusar iväg ibland önskar jag att man kunde stoppa upp den, bara lite lite. 

Idag ska jag ta tag i julbaket och göra lussebullar och kola mm- älskar att baka sötsaker och så blir det ju så gott ;-)
Just ja, måste fixa en tågbiljetter tills i morgon också får inte glömma bort det. Ska strax gå iväg nu och handla lite ingredienser till baket. Jag är så sugen på lussebullar och önskar de var klara NU bums! men efter lunch då ska jag sätta igång med det.



Postat av: Karin

ha en mysig fjärde advent:)

2008-12-21 @ 10:45:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Pauline

syster bor i Enköping så jag brukar ju vara upp dit, nån gång så där,, blir inte så ofta för det är ju så dyrt. nu ska hon snart få sitt andra barn, i januari nån gång var det beräknat.



i somras var vi ju på powermeet i västerås å höll på att grillas,, varmt var det,, vi ska nog dit nästa år också, för mamma har ju som en raggarklubb här i lycksele å vi brukar fara på flera såna där träffar.

2008-12-21 @ 17:19:04
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: