Rapport från soffan

Har inte så mycket att skriva idag...  legat i sängen och soffan hela dagen och haft en sprängande huvudvärk som nu har gett med sig en aning men det känns fortfarande som jag ska svimma när jag är uppe på benen men huvudvärkstabletterna har äntligen börjat ge en gnutta effekt på mig nu.
Sovit, ätit och vilat- ja det är det jag orkat gjort idag, tur att M har varit hemma med lilla hjärtat idag och dom har varit ute på lång promenad och även iväg och träffat farmor och farfar.
Känns bra att hon har det bra trots en ynklig mamma just nu. Vet inte varför jag skriver om dessa tråkigheter, men livet är inte alltid en dans på rosor... 

Ska slå på tv:n nu här i soffan- känns som jag orkar höra ljud nu eftersom huvudvärken har lättat en aning. Älskade M köpte hem smågodis som jag ligger och smaskar på nu, det är bra att han vet vad jag behöver
Elwira har varit glad som vanligt hela dagen och hennes rinnande näsa verkar gett med sig lyckligtvis.

Nej nu ska jag bli frisk, så imorgon är glada jag tillbaka, vi säger så!

Hoppas ni har en trevlig 3:e advent!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: