Mini spa

Eftersom jag åker hem idag så passade jag på att än en gång göra ett litet mini spa här hemma, jag bada nämligen häromdagen.
Men idag körde jag med hela faderullan. Först bubblade jag en br stund så jag riktigt kände i hela kroppnen hur blodcirkulationen kom igång till max. Och det är extra skönt att sätta på massagen i ryggen *mmm*
Jag använde kropps scrub, inpackning till håret, ansikts scrub+ mask och sedan smörjde in hela kroppen ordentligt efteråt. Känner mig helt avslappnad just nu och är varm i hela kroppen, och huden känns som Elwiras babyhud, nej inte riktigt mn så nära jag kan komma hennes ;-)

Elwira har tagit en liten lur nu, så jag ska passa på att äta och göra mig iordning nu. Sedan bär det av till tåget, jag och lillan hemm till pappa! Längtar nu! Elwira kanske inte känner igen han nu när vi varit borta i snart en vecka ;-) 
Skönt ska det bli att komma hem nu.
 


Postat av: Petra Bloggar

WOW vad lyxigt, men har ni bubbelbadkar hemma? :-O



KRAM

2008-12-28 @ 17:02:12
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: