Lucia...

Jag har blivit dunderförkyld nu, inge alls roligt :( Kände att jag var lite smått snorig och hade halsont i går men jag ignorerade det totalt för vem har lust att vara sjuk...kikade på idol igår och hade tippat på att Kevin skulle vinna, men
det var en riktigt jämn final och Alice var minst lika bra i går, hon är så söt den tjejen.

I går kväll blev det värre med förkylningen och i natt har jag knappt sovit en blund eftersom jag knappt kan andas och hade sådan frossa.

Har en smått irriterande huvudvärk idag och näsan rinner kostant... och jag som hade tänkt och baka i dag och allt men det blir inget av det för det är inte så trevligt att baka med den här näsan och med ett huvud som känns som sirap.
Skulle kunna äta upp alla lussebullar själv men det är inte så kul att äta när jag inte känner någon smak alls.
Jag tappar alltid smaken när jag blir förkyld,det är så himla tråkigt varje gång.

Tänk attdet redan är Lucia nu! hade sett fram emot lite lussefirande men både kropp och knopp är ur funktion nu.

Vilket trevligt inlägg det blev nu då- nej jag är inge vidare just nu. Ska koka lite te, lägga mig i soffan med ett par filtar med laptopen i knät så känns det kanske lite bättre.

Hoppas ni är friska och får en härlig lucia !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: