Kvar till jul

Nu börjar jag bli lite smått pirrig inför jul och idag har jag fått lite smått och gott avklarat. Har även varit på posten och fått iväg några paket och lite annat idag, så skönt att fått det gjort.

Det jag har kvar att göra innan jul är:

* Göra julgodis
* Slå in klappar
* Fixa håret
* Två julklappar kvar att köpa

Jag kommer åka den 22:e på Måndag hem till mina föräldrar och där kommer jag ha tid med det det sista och då har jag även ett par hjälpande händer med Elwira så jag kommer ha en massa tid.
Jag försöker att inte stressa upp mig nu till jul men jag blir ändå lite stressad av någon anledning, mest för att jag inte är helt hundra på vad jag ska köpa till M:s systrar än, men jag ska fixa det snarast. Det ska inte vara något stort, bara något symboliskt.

På julen vill jag inte stressa- då ska det vara stämningsfullt och avslappnat och jag lyckas nästan just nu :-)

Vad har ni kvar att göra fram till jul?




Postat av: alexandra

hmm...jag har knäck att göra och även klä julgranen. Men detta sker kvällen innan julafton är det bestämt iår=) Annars tror jag att jag är klart med allt, lite julmat kvar dock, men det ordnas till helgen.



Julen är mysig! synd bara att julen inte är längre än vad den är, för julen är så mysig.

2008-12-18 @ 20:35:38
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi ska fira jul här hemma så jag har det mesta kvar ;-) Har handlat det mesta. Ska fixa julgodis & gran i helgen.

Alla klappar är klara iaf, skönt det.

2008-12-18 @ 20:53:46
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: maria

Jag är faktiskt klar med allt! Väntar på kort på posten bara som ja ska slå in. Åköpa en spetsbody till allys julklänning :) Otroigt söt klänning Elwira fick!

2008-12-18 @ 21:51:22
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Therese

uuuh packa väskorna, slå in paket, göra köttbullar, ta ett julbad :))

2008-12-19 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: