Härligt!

Här snöar det för fullt och det har blivit lite kallare ute idag, wihoo! någon hörde in bön :-) Är på toppenhumör idag!
Har sovit som en stock i natt, okej det gör jag väl alltid men idag känner jag mig riktigt ut vilad och har lite härligt julpirr i magen dessutom.

Ska fixa med lite julklappar idag och se vad jag ska ta och baka till helgen, herregud det är ju redan lucia då! läskigt vad tiden pinnar på...

Har suttit i soffan idag på morgonen och läst elle och bläddrat igenom damernas- ska passa på att läsa lite ur en bok senare när Elwira sover också. För så mycket läsning blir det inte av när Elwira är vaken, för hon kryper runt precis överallt nu, hon har verkligen fått in snittsen nu :-)

Idag är en riktigt skön dag!  och jag är så glad att jag har värdens finaste M och underbaraste Elwira! är otroligt tacksam att jag har de finaste vid in sida var dag.


Postat av: Malla

Låter ortoligt mysigt, det gäller att passa på att njuta. Ha en fortsatt härlig dag!

2008-12-11 @ 11:41:20
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: