Hudens bästa vän

Jag har hållit på ett bra tag nu med att använda upp en skönhetsprodukt innan jag köper en ny, har nämligen tendenser till att köpa upp ett helt lager av produkter som knappt hinner komma till användning innan jag köper en ny.
Och den enda lotion till kroppen jag har kvar nu är en body butter som sjunger på sista versen nu så idag har jag kunnat unna mig en helt ny och dessutom min absoluta favorit från Decelor som heter systeme corps. Den kommer verkligen lägligt in i mitt badrumsskåp nu till vintern då min hud blir torr som fnöske.
Har provat enormt många men ingen har lyckas med att få min hud s återfuktat dom den här, den är verkligen helt enastående, en klass för sig utan att överdriva.
Minuset med denna kan tyckas vara priset men man får tänka på att den också och extremt dryg och håller flera flera månader trots daglig användning.

Den finns i 250ml och 400 ml, billigast på nätet verkar vara på beauty planet

Postat av: Gabby

Tack tack! Älskar fina kuddar:)

2008-12-03 @ 16:07:50
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Frida

Får också väldigt torr hud på vintern, kanske ska prova denna nästa gång det är dags att köpa ny body lotion!

2008-12-03 @ 21:22:18
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag använder också Decleor's produkter, de är ju fantastiska! Dock dyra men dryga. Problemet är bara att min man inte står ut med lukten av dem..! Har fått byta nattkräm för att han inte klarade av att mysa för att det luktade av de "aromatiska oljorna".



Själv tycker jag att de luktar hur gott som helst! Lustigt det där...

2008-12-07 @ 23:59:47
URL: http://fager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: