Slut som artist

Idag är jag helt slut som artist som det heter. Elwira har varit lite halv grinig hela dagen och jag har haft en grym huvudvärk altså ingen bra kombination. Har dessutom tvättat i ungefär fyra timmar idag och det gjorde inte huvudvärken bättre vill jag lova, dumt av mig att hålla på och tvätta just idag men men...
Men nu är allt tvättat, M är hemma och vi har fått i oss skink och broccoli paj och Elwira är på sitt vanliga glada humör igen, skönt! Är helt slut i bollen just nu och ska snart ta en dusch och sedan slänga mig i soffan med smågodis och se på "Wedding date" som börjar på fyran.
Vissa dagar är man helt slut som artist, som en dag som denna. Kommer i varjefall sova gott i natt.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: