{ UNDER REGNBÅGEN & SPRING I BENEN }

Full rulle och extra mycket spring i benen hos våra två små denna lördag, pjuh! denna enerigi.  Nyss visade sig den finaste och största regnbåge jag sett på länge här, såå vackert!
Kom hem för en stund sedan efter en liten promenad och gick förbi jordkällaren hos E6L:s farmor och farfar och hämtade den godaste hemmagjorda hallonsylten och rabarbersaft från deras gård- LOVELY! Elwira var lite småfrusen så hon ville ha varm saft så det fixade hon iordning själv, sötskruttan.

Dom två små och jag har kladdat järnet i köket och gjort smarriga chokladbollar tills i morgon. Förbereda tårtan ska jag göra sedan men det gör jag själv,det räcker med kladd för idag iköket ;-) En fryst variant ska jag prova.

Härlig myslördag vi har och hoppas ni har en fin lördag ni med!

P&K


Busungar som jagar varandra och har såå skoj :-)


Postat av: Marie

Men så fin outfit hon har =D

2012-05-05 @ 20:45:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vilken härlig dag ni haft!

2012-05-05 @ 21:55:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jenna - Mamma till Viggo och Vendela

Älskar Elwiras outfit! Är det kjol eller klänning hon har?

Ni verkar ha det så härligt där ni bor nu och det märks att ni njuter, saft och sylt lät inte helt fel att bara kunna få med sig sådär. Hoppas ni får en toppendag imorgon nu!

2012-05-05 @ 22:15:59
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: