{ L OF SWEDEN }

Hej, Heej!

Slår mig ner en stund framför lapen innan jag kilar ner och hänger upp tvätten och njuter av ett rent hem som doftar gott. Dammsugit och skurat golven och alla har mer eller mindre hjälpt till att städa och vika tvätt här ikväll, och så skönt att slippa sådant trist till min lediga helg som väntar och Elwiras födelsedag, oj vad hon längtar för hon blir ju en "ännu större tjej" som hon säger ;-) 

Idag fixade vi klart med dubbla uppsättningar med solhattar och solskyddskräm att ha hemma och på förskolan för just nu är verkligen solen stark och farlig. M har fått polllenchock också, stackarn.


Bilder från nu i helgen. Söt och mysig i en favvotröja från Burberry
Superlätt att hitta fina solhattar till Elwira men svårare till Ludwig då han är lite mitt emellan storlekar på de flesta hattar upptäckte jag. Men nu har han en som passade från Polarn o Pyret och så beställde jag den här beiga från Lundmyr of Sweden (länk) idag  som förhoppningsvisockså kommer passa....

Nu ska jag hänga sista tvätten och sedan ska jag hänga i soffan :-)

KRAMIS


Postat av: Marie

Ohh så söt och så skönt med nystädat =D

2012-05-03 @ 23:17:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken underbar tröja Ludwig har på sig:)

Ja solen är verkligen stark nu jag lyckades bränna mig igår,usch dags att skaffa solskydd till de små men idag har vi svalare här i sthlmsområdet.det väntas snöblandat regn:(kram

2012-05-04 @ 11:23:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: LIFE by TESS

Solgrejer ja, tack för att du påminner mig. Har bara en baddräkt till Saga så bör nog börja kolla på resten.



Kram

2012-05-04 @ 16:12:36
URL: http://misstess.se
Postat av: josefin

Fin han är och tröjan med :-)

2012-05-04 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: