{ MÅNGA GODA BULLAR }

Godkväll Sweeties!

Här har vi varit lediga hela familjen tillsammans och har bland annat mumsat bullar och kall mjölk här idag som fika, en riktigt klassiker. Dock inte nybakade men upptinade och hembakade varianter :-)
 Jag (vi) älskar att baka på ledig tid och fylla frysen med bullar.
 Efter den här dagen med bull-frosseri så börjar det bli tomt i frysen så vi får se om "bullmamman" gör det i morgon kanske ;-)

Nu är det en riktigt härlig kvällssol som lyser här hos oss nu och jag ska skynda mig att ta barnvagnen och gå ut innan den går ner och dags för nattning. Solen har inte varit framme på hela dagen och varit rätt trist väder så nu måste jag passa på känner jag. Senare- annat lördagsgott, film o tända ljus- mycket soft!

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kramis


Mina goda & stora bullar från senaste bullbaket, mumma kardemumma ;-)


Postat av: Josefine

mmm vad gott! ro hit :)

2012-04-21 @ 20:34:03
Postat av: Jenna - Mamma till Viggo och Vendela

Du, det är ingen dum ide :) Barnens pappa är ju från Västerås så vi är där titt som tätt så säg gärna vem det är ni går till så kanske jag tar dit honom nästa gång vi kommer :)

2012-04-21 @ 22:20:20
URL: http://onlymama.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi kommer förbi och fikar efter resan :) bullar är det godaste som finns. kram

2012-04-21 @ 23:07:28
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Godmorgon, hoppas att ni hade en skön lördagskväll hemma hos er igår och är laddade inför en lång söndag med familjemys :-)



Vad hittar ni på idag? Här blir det en blandad kompott av garagestädning, lite jobb för mig, Irma skall på kalas, maken skall springa långpass som han gör varje söndag och nu blev jag dessutom sugen på att baka när jag såg bilder på dina härliga (och snygga) bullar :-) Dock måste jag frosta av frysen har jag tänkt i över en månad nu, egentligen är det ju inte så jobbigt men av någon anledning kommer jag aldrig till skott... Men det är ju skönt när det är gjort och man kan börja bunkra upp igen med hembakt och annat!



Hoppas att du får en härlig dag, kramar!!!

2012-04-22 @ 07:42:55
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: LIFE by TESS

Så fina bullar, de såg goda ut. Du är så duktig med jakandet. Kram

2012-04-22 @ 10:15:41
URL: http://www.misstess.se
Postat av: tindra

Nomnom gott gott!!

2012-04-23 @ 20:40:31
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: