{ DAM BALLERINA FRÅN KAVAT }

Godkväll!

Spanat runt på Kavat skor nyss och fann dessa snygga ballerinaskor till DAM från just Kavat och finns i flera färger- me like!
Jag är ett stort Kavat- fan och ett av skorna jag nog varit absolut mest nöjd med är sandalerna jag köpte till Ludwig förra året, ett par i ekologiskt skinn, så fina och väldigt hållbara i skinnet! Dom användes varenda dag och dom är fortfarande mycket fina.  

Dessa ballerinas är också ekologiska och tillverkade i svenskt, vegetabilgarvat skinn, många plus där! Jag tycker dom är finfina och jag måste kika på stan snarast för att prova, för mina gamla är väldigt skruttiga nu.

Klassiska ballerina skor är ju nästan ett måste i sko-garderoben.

Natti Natti! Själv ska jag ska drömma om mer värme, vår och skor nu ;-)

Update: Jag har en rabattkod om man handlar för minst 1200:- får man 300:- i rabatt. Kolla under "dina erbjudanden" och det gäller även på märken.
  

HÄR fann jag dessa klassiska ballerinaskor i perfekt modell (enligt mig;)


Postat av: josefine

Jättefina!

2012-04-19 @ 08:43:05
Postat av: LIFE by TESS

De ser riktigt bekväma ut! Känns som det var ett tag sedan mman använde ballerinas nu men i vår är jag riktigt sugen på nya!

2012-04-19 @ 09:50:15
URL: http://misstess.se
Postat av: Sofia

Ja dom SÅG verkligen sköna ut som ovan skriver :) Kram

2012-04-19 @ 16:14:17
Postat av: Sofia

Ja dom SÅG verkligen sköna ut som ovan skriver :) Kram

2012-04-19 @ 16:15:00
Postat av: Nina

Fina! Håller med, ett par klassiska är ett måste! Köpte ett par nya i London senast som jag inte invigt än, men snart hoppas jag =)



Kram

2012-04-19 @ 17:31:29
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Therese

Håller med de var perfekta, vill ha! synd att man inte har någon rabattkod. kram

2012-04-19 @ 18:27:31
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Natalia

Jag köpte ett par sådana här om dagen. De är toppen!

2012-04-19 @ 20:32:50
URL: http://omisbelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: