{ WHEN I HELD YA }

Gick inte ladda upp några bilder här på bloggen igår, så trist när det inte fungerar som det ska.

Jag tycker det är skoj att Idol dragit igång nu igen, för då får jag en anledning till sita still och krypa upp i soffan med Marcus på kvällarna :-) Ser i princip aldrig på tv vanligtvis, förutom nyheter.
Igår var en perfekt kväll att titta på tv när det regnade ute, tända ljus inne, pringels och M under filten, supermys!

Älskar den här Moa från idol, hennes röst och så duktig låtskrivare och bara 16 år (!) finns ju många duktiga men den här minns jag bäst just nu.

Postat av: elinjosefine - nu på lifestyleblogs

haha.. visst är den ;) Kallas hundyoga!



Ha en fin dag!



Kramar

2011-09-06 @ 11:15:49
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine
Postat av: Camilla

Hej! Ja jättefin låt de där :)Har du någon facebook sida man kan följa dig på med? Eller är den privat?

2011-09-06 @ 13:20:07
Postat av: Erika svarar:

Camilla: Nej jag har inte facebook över huvud taget :-)



2011-09-07 @ 15:52:58
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: